Wyzwanie Slodyczowe eBook

Czy chcesz w końcu pohamować chęć na słodycze? Czy chcesz przestać męczyć organizm cukrem? Czy chcesz nauczyć się przygotowywać zdrowe posiłki?

Wyzwanie: W 3 dni uwolnij się od słodyczy!

Podejmując i przechodząc wyzwanie:

  • Poznasz produkty zawierające najbardziej podstępne cukry i dowiesz się jak ich unikać.
  • przetestujesz 3-dniowy zbilansowany jadłospis utrzymujący stały poziom cukru we krwi,
  • poprawisz gospodarkę cukrowo-insulinową eliminując napady wilczego głodu cukrowego,
  • obejrzysz warsztaty, w których poznasz psychologiczne powody sięgania po słodycze i dowiesz się jak im przeciwdziałać,
  • przekonasz się jak na lekkostrawnej niskocukrowej diecie szybko znika ochota na słodkie.

W ramach wyzwania otrzymujesz:

  • 3-dniowy jadłospis utrzymujący stały poziom cukru, ograniczając napady głodu cukrowego,
  • szczegółową lista zakupów i przepisy na posiłki,
  • warsztaty, na których:
    • omawialiśmy produkty zawierające niezdrowe cukry oraz praktyczne sposoby na ich unikanie,
    • przeprowadzaliśmy analizę psychologicznych przyczyn sięgania po słodycze i wskazaliśmy na alternatywne scenariusze zachowań.

Zaufali nam:

Bogusia_Kocur

Podejmowałam już jakieś próby krótkich detoksów, które niezbyt mi pomogły i działały krótkofalowo, byłam niekonsekwentna. Jednak powiedziałam sobie “Dość!!!” Odnalazłam detoks cukrowy Tatiany i Michała. Nie czuję, że jestem na jakimś detoksie, nie chodzę głodna, a słodycze przestały na mnie “patrzeć”. Lody przestały kusić, zielonych przekąsek cała lodówka i w końcu się nie marnują.

Więc jeśli nie wiesz, co się z Tobą dzieje, to po prostu zrób sobie detoks cukrowy i zobaczysz co było przyczyną. Choć detoks trwa tylko kilka dni, to nie jest kilkudniową zajawką, lecz programem, którego efekty są trwałe.

Jadłam słodycze bez opamiętania, a Wasz detoks to zmienił i dotąd nie wróciłam do złych nawyków. Do tego mam wrażenie, że odbudowałam swoje jelita.

Bogusia Kocur –  Detoks cukrowy w 3 dni.

Jadwiga_Baurek

Tatiano i Michale, jesteście wspaniali!!! Przeszłam kolejno detoks cukrowy i jaglany. Oba były wspaniałe, przemyślane i dopracowane oraz wzajemnie się uzupełniały. Straciłam na wadze trochę ponad 2 kg. Nie miałam zamiaru chudnąć, bo mam niedowagę. Jadłam więcej orzechów i podwoiłam ilość zalecanych olei, ale waga i tak poleciała w dół. Cóż jednak znaczą minus 2 kg wobec poprawy zdrowia i wspaniałego samopoczucia.

Przepisy i cenne rady pozostaną w mojej kuchni na zawsze. Dziękuję serdecznie! 🙂

Jadwiga Bauerek – Kurs Jaglany Detoks w 2 tygodnie i Detoks cukrowy w 3 dni.

tatiana_280_280

Nazywam się Tatiana Jaworska, jestem psychodietetyczką i dietetyczką, żoną i mamą trójki dzieci. Moje zainteresowanie dietetyką zaczęło się ponad 10 lat temu, kiedy poprzez zmianę diety opanowałam alergię u dzieci.

W międzyczasie zrobiłam dyplom z dietetyki i psychodietetyki, aby jeszcze skuteczniej i zgodnie ze sztuką wykorzystywać naturalne metody w dobieraniu idealnej diety i wspomaganiu odbudowy organizmu.

W swojej praktyce łączę skuteczne, stosowane od tysięcy lat techniki wspierania naturalnych mechanizmów regeneracji organizmu z nowoczesnymi zaleceniami dietetycznymi.

Przeszłam to wszystko sama, z sukcesem poprowadziłam “za rękę” setki osób, dlatego z przyjemnością poprowadzę i Ciebie.

19 stronicowy eBook zawiera:

  • 3-dniowy zbilansowany jadłospis niskocukrowy (1500 kcal) wraz z przepisami i listą zakupową (ilość kaloria można zwiększyć),
  • wysokiej jakości zdjęcia gotowych potraw, aby od razu widzieć efekt końcowy, którego należy się spodziewać,
  • fizjologiczne powody podjadania słodyczy i sposoby na ich eliminację,
  • listę substancji słodzących, od których najlepiej trzymać się z daleka,
  • 3-etapową metodę na identyfikację psychologicznych powodów sięgania po słodycze wraz z alternatywnymi scenariuszami zachowań,
  • żelazne zasady wychodzenia z uwalniania się od słodyczy, aby jak najdłużej zachować osiągnięte efekty.

UWAGA: Bonus!

Dodatkowo bezpłatnie otrzymujesz dostęp do 3 nagrań z transmisji (FB live), na których omawiamy:

  • fizjologiczne powody sięgania po słodycze, najbardziej uzależniające substancje słodzące, sposoby na skuteczne ograniczanie słodyczy,
  • warsztat online, na którym identyfikujemy psychologiczne powody podjadania słodyczy i wypracowujemy alternatywne scenariusze zachowań.
  • omawiamy krok po kroku wychodzenie z wyzwania, aby utrzymać wypracowane efekty.

Koszt materiałów:

1. Łatwy do wydrukowania eBook (19 stron) z kompletem informacji.

2. Dostęp do nagrań z Facebook live.

TYLKO 12,90 PLN

Wypróbuj nasz eBook bez ryzyka! Jeżeli pomimo zastosowania zawartych w nim wskazówek nie osiągnęłaś zadowalających rezultatów, skontaktuj się z nami. Napisz maila najpóźniej 14 dni od zakupu, a dostaniesz zwrot CAŁEJ zapłaconej kwoty.

Po opłaceniu w ciągu 5 minut otrzymasz eBooka i dostęp do nagrań na skrzynkę pocztową 🙂

Z nami w stronę zdrowia!